24 april- som en blixt

jaha okej är d meningen att jag ska skriva ner nu allt som jag har gjort idag så alla ska kunna läsa de:/ haha okej..inte allt kanske men;) i söndags va jag å fia på undici (kims student skiva) haha ska nog inte lägga upp nån bild för då vet jag nån som inte blir glad;) varken för eller efter bilder! HAHA! roligt hade vi iaf! vi va inte hemma så sent å d va ganska skönt:) tog en taxi hem..plus att nina skjutsade oss dit, snacka om bortskämda brudar vi är;) hihi d är så d ska va!  fia va duktig sen på morronen och gick till skolan i skaplig tid.. jag va duktig å städade hela rummet plus att jag dammsög i hallen och i köket (inkl. mitt rum dåra) sen kom syrran hem å vi gjorde inte ngt speciellt..
men sen på kvällen hade vi uppvisning i ältahallen! asså gud va nervös jag va men d va såååå roligt! haha jag älskar uppvisningar :) lite blandad uppvisning me ett ABBA nr, fantasi, en Nanne Grönvall låt, thriller å sen några melodifestivallåtar=P; cara mia, I remember love, the worrying kind, för att du finns, (åh när ni) tar saken i egna händer =)            < GREAT SUCCESS >
sen va d prison break på kvällen, säsongsavslutning å såå spännande! asså jag dör hihi =) så nu ska man vänta i några månader tills d kmr tillbaka;) haha suck!

see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0