here I am..

Hej alla läsare..

Sådär nu har man dåra en blogg precis som alla andra men fattar egentligen inte varför de ska va så kul å läsa om allas liv, men egentligen så e d ju värsta kul. Man tycker de e konstigt men lik förbannat gör man en blogg, nästan som om man vill att folk SKA veta va man gör å inte gör.. de där e nog ganska undermedvetet iaf ibland skulle jag tro..okej men då ska man väl berätta lite om sig själv: Jag e en tjej, 19 år å bor på söder i stockholm. Jag går på walthers gymn i nacka strand å när jag inte går i skolan så tränar jag konståkning(typ 24/7) haha nä men de blir en hel del tid som man tillbringar i ishallen.. men eftersom att jag har hållt på i 15 år så är d ju kul. Om jag skulle beskriva mig så skulle jag nog säga att jag är ganska social men jag tycker om att va ensam oxå. Asså de låter kanske skumt när man hör de men de kan va ganska skönt att bara va själv och lyssna på musik å bara va. Jag tycker de iaf. Jag kan va ganska bitchig enligt folk men själv tycker jag inte de, inte på de sättet som dom upplever de men de kanske är för att dom är lite knäppa. haha wackos;)
Aa men mitt liv e kanske inte på topp just nu.. och ibland känns de som om allt e emot mig.. är de inte d ena så är det de andra.. så hopplöst å så till råga på allt så förlorar man de man helst av allt vill ha.. då känns de som om man bara vill försvinna.. långt långt bort där ingen vet vem man är å vad man har gjort å inte gjort..man bara gråter hejdlöst å till slut vet man inte varför man fortfarande gråter, man bara gråter för att de känns bra lr just därför att de inte känns bra, grejen e den att man liksom inte vet.. de e stört men så e de.. å sen när man tror att allt kmr att bli bra (eller så bra de kan bli för tillfället) så händer de ngt annat som krossar en totalt å man bara undra om folk går in för att svika å såra en..? är de så vill folk skada andra, liksom trycka ner å krossa dom totalt? jag fattar inte att folk som ändå stå en såå nära kan liksom gå in för att såra en.. e man liksom skapad så lr? njaa jag förstår inte riktigt där men de e väl jag de.. kanske inte e meningen att amn ska förstå allt alla gånger..=/  men iaf å sen tror dom att man fortfarande ska behandla dom bra när dom behandlar en som skit! asså kan dom inte fatta att man blir lack? de e liksom inte ens okej att bete sig som dom har gjort! och förr lr senare förstår nog dom de oxå..
Ja jag vet inte riktigt av mer man ska skriva just nu men tror jag har fått me en hel del..ska ta upp mer sen kanske.. :)
Vill ni veta ngt så är de ju bara att fråga.. Frågan är fri och svaret därefter =)


image1 <-- Jag innan utgång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0