lite frågor hehe

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
datainsamling
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?

En blomma
3. Vad var det senaste du såg på tv?
vädret imorse

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
11:09

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
musik från min mobil:)

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
gick från bussen till skolan

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
min blogg

8. Vad har du på dig?
leggings, kjol, piké, collegtröja

9. Drömde du något inatt?
jupp.
10. När skrattade du senast?
när jag, tompa å david snackade

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
inget alls=/

12. Har du sett något konstigt på sistone?
aaa de har jag

13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
hmm  

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
senaste film..lite av titanic kanske d va..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
oj galet mkt jag skulle göra..shoppa å resa bla
16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
men då måste jag döda den personen som läser d =/ =p

17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?få bort fattigdomen

18. Tycker du om att dansa?
love to shake it! ;)

19. George Bush?
varken gillar lr ogillar, har ingen uppfattning

20- 21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka.
vet inte riktigt

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
njaa aa klart man har tänkt på saken;)
23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
"Jag är ledsen att d blev såhär.." kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0