skola skola skola

Hej alla glada=)

ååh va sur jag blir! hade skrivit ett helt inlägg så blir d inget iaf! ALLT försvann när jag skulle spara d!! SUCK på d!

aja men iaf nu sitter jag i skolan å håller på att somna, plus att jag har ont i huvudet så jag vet inte hur jag ska klara av denna dag..=/ men men d löser sig innan jag gifter mig..;) haha
jag kom till skolan kvart i nio för jag skulle prata me en lärare men han hade dubbelbokat så jag gick vänta till nio..men d gjorde inget.. =) men kom försent till min andra lektion som skulle börjat nio men d gjorde inget att jag kom strax innan halv för vi hade ingen lärare så jag å tompa satt i soffan å "pluggade".. haha inte mkt gjort där inte.. sen kom david oxå.. sen typ efter en timme gick grabsen på lunch å jag blev sittandes här själv så då passade jag på att blogga å lyssna på musik från mobilen=) Härligt!!
men nu ska jag nog gå ner å käka sallad på kusken.. hihi favvosalladen!


"vänner javisst men jag vill vara mkt mer än så.."



see ya <3


image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0