söndag:)

Hejsan bloggisen!

idag har man hunnit me ganska mkt som man skulle, så d känns bra.. Dagen började me morronträning me nya skridskorna! =) kände mig som bambi i början men sen gick d helt okej fast jag blev lite sur för att d inte gick som jag ville men coach sa att jag skulle ta d lugnt, jag hinner åka in dom.. hihi har noll tålamod =/ ;)
men men sen åkte jag å syrran hem å fettade in skridskorna.. måste försöka göra d ganska ofta nu:)

Nu har jag precis vart i Ringen å bytt mina skor som jag köpte i torsdags.. blev mkt nödjare me dom här.. dom ser nästan likadana ut men men som sagt gillar dom här mer=) blev lite nytt smink oxå..=P hihi så nu är d lugnt i några timmar sen ikväll är d skiva som gäller! Hoppas den blir lyckad! =)
skriver säkert mer sen:) nu ska jag nog bara ta d lugnt, lyssna på MUSIK å kanske ta ngt att äta..;)


see ya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0