fullspäckad helg

Heej alla igen!
nu av d lääänge sen igen man skrev här.. hehe antar att jag inte har haft varken tid eller ork. Jag har tränat i vanlig ordning och sen har jag jobbat. Började jobba på Citymail i måndags så har jobbat mån-fre förra veckan och imorron börjas d igen! ;) haha men slipper börja 7 som jag gjorde förra veckan, sovmorron till halv nio! =) jippi! sen ska jag jobba till senast två så man hinner till träningen i Älta som börjar fyra =P men d ska nog inte va några problem..
Den här helgen har man hunnit me en del saker:

  • filmkväll me pojkvännen
  • shoppingdag
  • grillning hos moster ( mamma, lillsissan, två kusiner, moster, morbror och mormor va där)
  • utekväll på clara's
  • isträning
  • fysträning (springa ca 8km, varav 4 på 19,31min)
  • street cars fest

Men d som jag skulle viljat ha me på denna underbara helg va en liten sovmorron för den enda sovmorronen som jag hade blev man väckt=( hehe sov hos pojkvännen och dom skulle ju såklart ha visning av deras lägenhet på lördagsmorgonen! ;) hihi men men that's life I think! =)
 Men sen åkte jag å Chrissi in till stan å shoppade:) han köpte ett par skor, en t-shirt och ett skärp och till mig köpte han två par puma tröjor, ett träningslinne och en vanlig t-shirt. TACK ÄLSKLING!<3
Fikade i gallerian gjorde vi oxå efter shoppingen *mums*

Idag så har jag tränat (is+fys).. Marie (coach) va inte på träningen för hon är på landslagsläger me en träningskompis till mig så vi tränade me en annan tränare och d gick faktiskt bra på isen imorse:) och springningen gick oxå förvånadsvärt bra måste jag säga. Jag trodde inte att jag skulle få den tiden som jag fick! 19,31 min! Jag & Bejsan sprang bredvid varan nästan hela tiden å pratade lite då å då:) jag hade musik på från mobilen oxå hihi såå mkt skönare att springa me musik och bea gillade d oxå sa hon =)
På hemresan va d ganska flummigt, jag, lillsis å puffis hade lite kul haha ;) vi va såå nära på att åka en sväng me saltsjöbanan men d blev aldrig så vilket va tur för att jag hade lite halvbråttom hem. vid två tiden kom Cricke, Viktor och Chris<3 och hämtade mig hemma hos mig å sen bar d iväg till barkarby, street cars fest! såååå grymt snygga å coola bilar d fanns där! SJUUKT säger jag! ge mig! hihi =P

Nä nu måste jag nog gå å sova så man orkar veckan som kmr! men jag fick nog me en del nu iaf!
Här kmr lite bilder oxå: :)



see ya <3


image33utgång =)

image34 
@ clara's (varmt som fan va d där!!)
image35 nya PUMA tröjan (en av dom)
image36
"Golddigger" min bil höhö ;)

image37 
min andra bil ;) I wish

image38 
grabsen

image39 ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Hehe japp det stämmer :) bea gillade musiken när vi sprang. :P . Snygg tröja han köpte åt dig :)
svar: yeha, vi får ta å peppa varandra. Vi duktiga tjejor :D

2007-08-27 @ 07:51:57
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0