monday!

HALLOJSAN!
igår va d måndag å dagen började me jobb men dock sovmorron till halv nio! såå skönt, gick upp vid halv åtta:) sen delade jag ut post på Krukmakargatan. Jobbade inte på mitt vanliga kontor(116) utan vickade på 118 (vilket är närmare för mig + att d är i mina kvarter;) hihi ) men jag måste ju medge att även om d är närmare så jobbar jag nog hellre på 116 för där känner jag ju folket bättre (har ju trots allt vart där i en hel vecka haha) men iaf jag kom hem vid strax innan halv två.. väntade på att Chris skule ringa men väntade förgäves haha
På träningen gick d inge vidare men fysen gick helt okej.. så d va ju tur att inte hela träninegn gick åt skogen;) haha mådde såå illa på isen så kunde typ inte göra ngt alls=( BLÄÄ
Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt så d är inte så mkt att skriva om hehe  *more 2 come*


see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0