TISDAG= LEEEEDIG

HEJ alla glada! (och alla som inte är d)

denna dag började me att man blev väckt ett antal gånger.. ja först igår kväll så ringde älsklingen vid halv tolv och då hade jag typ precis somnat! hehe såå typiskt! :) sen imorse så blev jag väckt av att lillsyrran pratade i telen och jag fick ett sms av chris 06:51! jag vet inte va som väckte mig först men men jobbit va d;) hehe jag somnade om i vilket fall=) sen vid typ 10 över åtta så ringde chrissi och sa att jag skulle gå upp men jag vägrade haha han tjatade ngt om att jag skulle jobba men sen gick d upp för honom att jag faktiskt va ledig så då bad han om ursäkt och jag somnade om ännu en gång.. när klockan hade blivit 11:09 så gick en hyffsat utsövd Freddie upp =) åt lite frulle å kollade på MTV  =) nice!  efter d så har jag typ inte gjort mkt.. min coach Ann ringde så imorron är d jobb igen! fast skönt att man inte börjar förns nio! haha nu blir d bara senare å senare;) hihi
Nää nu ska jag nog börja fixa lite innan man ska dra till isen + att chrissi kanske kmr förbi en snabbis oxå bara för att säga morsning korsning! =)

image40

Jag på vattenskidor<3  =) haha no hands ;)



see ya<3

Kommentarer
Postat av: chris

så jävla nice bild:)

2007-09-03 @ 14:13:42
Postat av: Freddie

haha yes ;) fan va jag längtar tillbaka!

2007-09-03 @ 20:25:33
URL: http://freddisen.blogg.se
Postat av: chris

jag med, fy satan va skönt de va där!

2007-09-03 @ 23:13:25
Postat av: Mikaela urbom

Tack så mycker freddisen :)
jhaha fan va cool bild :D

2007-09-19 @ 22:09:44
URL: http://Mikaelamarias.blogg.se
Postat av: Freddie

mickis jag menar d verkligen! :)
I know, asnice! äääälskar verkligen att åka! <3

2007-09-20 @ 22:32:12
URL: http://freddisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0