ja d där liksom

hur mkt jag än älskar mitt liv och allt som är i d, så skulle jag vilja ändra såå mkt.. d finns såklart vissa saker som man önskade att man aldrig gjort. d finns personer som man ABSOLUT INTE hade velat mista men man gjorde d och d som man trodde skulle va d sista som skulle inträffa! jag skulle bara ibland bara vilja spola tillbaka, ta om allt från början å ha just d där liksom.. å grejen är inte d att jag inte vill leva som jag gör för d vill jag men d bara slår mig ibland att d fattas så mkt liksom.. jag vet inte hur jag ska förklara så d är ingen ideé att du frågar va jag menar,  it's just the way it is..
folk liksom bara försvinner på ett lr annat sätt å d är helt sjuukt! asså kan nån förklara hur å varför.. jag vill bara att d ska va som d brukar, misstolka på rätt sätt för jag VET att folk kmr misstolka d där men d är inte som ni tror då.. ingen vet egentligen hur jag menar å ingen vet allt som jag vet å d är d som är d värsta.. men men jag älskar mina systrar, alla fyra.. det kmr jag alltid att göra...

(varför är allt som d är? är d verkligen meningen att man ska känna såhär? å vem är d som har svaren?)



see ya<3


Kommentarer
Postat av: Chris

" så d är ingen ideé att du frågar va jag menar" haha de e väl klart som fan att jag frågar babe.. låter de sådär så ere klart att man frågar man blir ju orolig för dig =(
älskar ju dig

2007-12-05 @ 12:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0