Älta runt

jaha HEEJ alla små grodor;) haha

nu va d såå länge sen man skrev här.. hade värsta mkt att skriva typ förra helgen men d har inte blivit av å nu känns d lite sent haha men men shit happens=)
Idag har man sprungit Älta sjön RUNT! 7 jävla km! sjukt jobbit va d men jag överlevde:) 34:22min sprang jag på så d va lite bättre än förra året när jag sprang på 35 min! :) Dettner sprang oxå 7 km å kom in på 32 nånting! Bra kämpat Dettner! :)
nu är jag verkligen heelt slut men d känns såå skönt att man har avklarat de.. ska snart dra in till stan me lillsyrran å stajla håret:) å sen ska jag åka hem till Fia på middag:) TACOS! <3 hoppas att pojkvännen ringer nån gång oxå som han lova;) hihi miss u!

aja take care! vet aldrig när man bloggar nästa gång;) hihi

see ya <3

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0