chilly day..

Hellu alla blogg fjantar ;)

ja idag har vart en ganska soft dag.. jag sov hos fia från igår.. Gårdagen va väldigt mysig, jag fia å madde åt tacos å pratade å kollade OC(boxen) å baara hade mysigt.. hehe pratade liiiiite me chris oxå.. hihi typ en timme men iaf=) idag så va vi ganska sega hehe, fia hade tvättis å vi gjorde inte så mkt men d va gandska skönt..:) jag kom hem vid två nån gång å jag har inte gjort mkt hemma asså.. vart inne på datan å snackat lite me erik både på msn å i telefon.. min chris ringde också förut:) ska hem till honom ikväll! jag har lääängtat å nu är d inte långt kvar, kmr dit lagom till OC:)
MY LOVE ringde precis å hon kmr snart hit å hämtar sina skor som jag har vaktat åt hemma haha.. =) men men jag ska nog diska å fixa i mitt rum nu innan mamma kmr hem så jag kan åka till chris sen utan att hon ska klaga att jag inte har gjort ngt hemma.. haha
Hoppas ni får en bra kväll=)



see ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0