long time no see

Heej alla trogna bloggfjantar! =) hah nä jag syftar inte på dig ;) haha

nu har man fått klagomål för att man inte har skrivit på ett tag.."din blogg är tråkigt" men förlåt att man har annat för sig! ;) hihi GÅR UT SKOLAN OM TVÅ VECKOR!!! TVÅ JÄÄÄVLA VECKOR!!!!!!!! va ska världen göra me mig sen? jag mot världen liksom..=/ d är inte så som d brukar vara.. men snart så.. asså shit! läääääskigt! haha hur många år har du kvar sa du? ;) hahahahha oooh skadeglädje! den enda sanna glädjen? ja så har jag hört..
men iaf mkt har hänt men man orkar liksom inte skriva allt;) hihi men men nu ska jag prata i telen så jag kanske skriver imorron eftersom att jag är ledig då=) endast egenträning:)

see ya <3

lägger upp lite bilder från veckorna som gått =)

image23 VI TRE<3
image24 JAG Å NIKKI=)
image25 JAG Å CISSI =)
image26
 PARIS Å NICOLE<3
image27 PARIS OCH NICOLE IGEN:)
image28 SÖTISAR<3
image29 JAG ÄLSKAR DIG, BANGE<3

Ðiamonds are nice, and so are pearls.
But nothing compares to me and my girls!!

Kommentarer
Postat av: nojan

Ah det ska verkligen bli skönt! Även om det bara är några dagar skall det bli sååå skönt.
Fina bilder.

2007-05-25 @ 12:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0