thank God it's friday!

hellu! :)

Dagen började med att man vaknade på tok för tidigt och vid 10 över sju gick jag till tunnelbanan. Jag träffade bea på tunnelbanan och sen träffade vi sophie vid bussen.. vi åkte halv åtta bussen till älta .
Morgonfysen betod av:

  • först jogga 10 min
  • sen springa 4 km!
  • sen jogga tillbaka vilket tog ca 13 min hehe
  • sen när vi va i ishallen så stretchade vi i kanske typ en kvart.. 


Dagens "ska göra":
1. bada
2. åka till skolan
3. gymma med chris
4. åka in till stan å träffa maddis å cissi

hehe ja d va inte så lång lista men den blir nog längre under dagens lopp haha



see ya <3


Kommentarer
Postat av: Bea

haha, aa har hört att han älskar mrs. Alba. Men han kan fortsätta drömma:D hahahaha

2007-05-11 @ 15:24:00
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0