underbar

Hello sunshine:)
I morse va vi lite sega me att gå upp, tihi d va liksom mysigare att ligga kvar i sängen;) men vi kom upp iaf men dessvärre kom vi försent till skolan..men aja d gjorde inget.. jag va såå trött på andra lektionen att jag höll på att somna..=/ inte bra hehe men chris höll på att somna innan andra lektionen så jag va inte värst iaf;) haha

Nu har man kommit hem från skolan..lr skulle egentligen bara hem å hämta väskan till träningen men jag känner att jag inte orkar åka tillbaka till skolan för en lektion å sen stressa till träningen.. haha nää lät inte så lockande..;) så nu sitter man hemma å ska nog ringa pojkvännen snart för han skulle oxå hem å passa vovsingen:) hihi hon är baaaara sååååå söt! =) ska plugga oxå men d är såå tråkigt ;) hehe



see ya <3


image12


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0