här kmr ett inlägg bejsan;)

hallå alla bloggare!
ja nu har jag fått ett klagomål från bea (beaa.blogg.se) för att jag inte har skrivit på länge å d är ju sant.. har vart lite dåligt me d på sista tiden.. hehe har liksom tänkt att skriva men d har inte blivit av..
men d jag har gjort är väl mesta dels tränat, fast jag har inte kunnat träna på is eftersom att jag har ont i min tå=( har en infektion.. såå typiskt! alltid är d ngt! men d börjar bli bättre nu så HOPPAS att jag kan träna på is denna vecka! =) jag har haft fys träning i ungefär två veckor tror jag plus att jag har vart på gymmet å kört oxå.. :)
Den här helgen är inte så mkt att skriva om för jag har mest jobbat men i fredags så tränade jag, dock fys men d gick ganska bra.. efter träningen så stod jag i fiket i ishallen, inte allt för roligt men d är ju pengar;) hehe kom hem vid halv tio kanske. kollade lite på tv å sen va d dags att göra sig klar för utgång me sis! =) träffade elli, emilia å anton på plats.. d va en rolig kväll å när vi skulle ta tuben hem så ringde syrrans kompis och han va oxå påväg hem så han svängde förbi å hämtade upp oss.. vi sa till att taxin skulle stanna vid grillen=P hihi så blev d en 90g hamburgare halv fyra på morronen=) haha sååå sjuukt gott! vid fyra gick jag å la mig å sen skulle jag upp vid 8! jobbade i fiket från 9-21! snacka om ett långt pass, 12 timmar i älta ishall! ingen höjdare men som tur va så va sista träningen inställd så fick gå hem tidigare=)
mötte pojkvännen vid slussen så vi åkte hem till mig å jag bytte om å lite sånt så åkte vi hem till honom.. hehe ja va såå trött sen på kvällen så jag somnade vid 22 =P jag vaknade vid 11:30 så sov nog igen dom timmarna jag missade dan innan;) hihi
sen igår så chillade vi mest hemma hos chrissi:) men vid strax efter tre så åkte jag hem för jag skulle se reprisen av grey's:) men hann inte se hela för vid 20 över fyra så va jag tvungen att rusa igen.. skulle stå i fiket igen.. 17-21 inte så långt..
kom hem vid typ kvart i tio å resten av kvällen gjorde jag inte så mkt, chillin å kollade lite på tv å snackade i telefon som vanligt;)
d va väl min helg! hoppas ni har haft en bra helg! =)


bilder från förra helgen=)

 jag å älsklingen<3

 jag förra helgen:) (cricke the money man bakom mig ;) haha)



see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

yehaa:P nu börja freddie blogga igen...lööv it hehe

2007-10-23 @ 22:32:29
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0