ingen bra dag

så nu är d lill-lördag=) haha lr ja ondsag;) men iaf denna dag började inte så bra iaf, vaknade vid typ 5 av att jag hade såå ont i magen=( inte kul alls men efter om å men så somnade jag om.. sen vaknade jag vid 10:20 av att chris mobilalarm ringde.. så han gick upp men jag låg kvar en liten stund.. lr jag hade tänkt att d skulle bli en liten stund men vid tio över elva vaknade jag! frågade varför chris inte hade väckt mig men han tyckte jag såg så söt ut haha :) tack älskling!  men sen så gjorde vi minibaugetter i ugnen, mums! vid tolv så rusade Chris iväg till jobbet å jag gjorde inte så mkt.. typ hängde upp tvätten som mamma tvättade imorse å sen så diskade jag å sen så fixade jag mitt planned program å skickade d till marie:) tiden gick ganska fort och vid två kom tussen hem.. stressad.. men vid 5 i halv tre så åkte vi till träningen å träningen gick skit.. men iaf efter träningen så åkte jag, syrran å puff bussen hem.. å ja vi hade kul som vi brukar ha på den där bussen haha ;)
Vi kom hem vid strax efter åtta å då dröjde d inte lång stund innan middagen va klar=) sen så satt jag lite vid datan å sen så va d dags för GREY'S ANATOMY! asså d är såååå sjuuuuuuuukt bra! å detta avsnitt va sorgligt oxå hihi=P hur ska man orka vänta en hel vecka på nästa avsnitt? aja nu ska man väl snart gå å lägga sig eftersom att imorron så är d jobb som gäller! ha d så bra:) pussar!




see ya<3

image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0