KANELBULLENS DAG!

hellu=)
den här dagen har gått ganska fort å den har inte varit så hemsk haha dagen började me att klockan ringde 8.00 för jag skulle upp till jobbet men inte orkar man gå upp direkt när klockan ringer så jag snoozeade liiite och vid nio gick jag upp.. =) fixade lite, drack te för d va så kallt å sen vid 20 i tio gick jag till jobbet... d gick ganska bra idag.. slutade vid två så då va d bara att åka hem å byta om, äta lite lunch, packa väskan för att sen åka iväg till träningen. d gick inte så jättebra idag men bättre än igår! haha vilket inte säger såå mkt eftersom att d gick skit igår :)
efter träningen åkte jag, syrran å sophie buss igen..like yesterday =)  å när vi kom hem så va maten klar så d va bara att börja käka:) mumsigt va d;) klockan nio va d CSI men efter typ 20 min så ringde bigsis så jag bokade en resa till henne så jag missade typ en kvart=P hehe men d gör inget för under tiden så va tussen i affären å köpte bullar =) vi värmde dom i ugnen å dom va hur goda som helst!
nä nu ska jag nog ringa min pojkvän innan man går å lägger sig.. ska börja jobba klockan åtta imorron så måste ha liiite sömn iaf=) hihi
pussåkram!



see ya<3

image50

Kommentarer
Postat av: Bea

Hehe tack freddsan :D
Nääää? ska du åka till Martina? Ärhon i Italien? När åker du? :D

2007-10-04 @ 22:42:37
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Bea

aha okej :) nää vem görinte de?

2007-10-05 @ 07:00:44
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0