tillbaka till måndag

heej igen!
jag orkade inte skriva ngt efter prison break.. hehe fastnade i telefonen i typ en å en halv timme me nikki så jag skriver lite nu..=)
men egentligen så gjorde jag inte så mkt i måndags på förmiddagen.. tiden går såå fort när man bara är hemma men jag hade egentligen tänkt att köra fys fast foten va mkt bättre men ville inte träna på is för tidigt så tänkt ta en senare buss.. men typ i sista minuten så fick jag för mig att jag ville träna på is iaf så jag slängde ihopp väskan å sprang iväg till bussen=P jag tänkte på känslan av att bara åka å kände att jag inte kunde vänta en dag till! =) å träningen gick verkligen bra me tanke på att jag inte har tränat på is på typ två veckor! ändå satt hoppen hyffsat bra!! =) snacka om häääärlig känsla!
Å sen på kvällen så va d tv time:) 21-22 CSI å sen 22-23 va d PRISON BREAK! d är såå sjuukt bra! spännande som baara den! längtar såå till nästa vecka:)


see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0