black and white

heej alla glada:)
så igår va d alltså mammas b-day å den började lite föör tidigt hehe gick upp vid kvart över sex för att jag skulle fixa lite saker; klä på mig, packa väskan å göra kaffe till mami.. vid 20 i sju gick vi in till mamma med blommor och kaffe/ tårta =) sen va jag tvungen att rusa till tuben.. träffade sophie vid slussen, haha såg henne inte först för jag va heelt inne i min egna lilla värld å sjöng för mig själv i huvudet.. tog 7 bussen mot älta. Hade morronträning klockan åtta. Gud va länge sen d va jag hade morrronträning! men d va såå skönt! jag har (låter helt sjukt) verkligen saknat morronträningarna! venne varför för d är ju inte skönt nånstans att behöva dra sig upp ur sängen men d va bara skönt att va där=) den gick ganska bra förövrigt.. efter träningen fyllde jag min flaska från kranen vid rinken å d va sååååå sjuukt gott! iiiiiiskallt=P
Efter träningen så pratade jag lite me sophie å sen åkte jag till mammas jobb.. jag kom hem vid typ jaa va kan d ha vart runt tolv tror jag.. jag gjorde inte så mkt, va inne lite på datan, lyssnade på musik, städade hemma(!), å så fixade jag mina naglar till kvällens evenemang:)
Vid 20 i fyra stressade jag iväg till skanstull för att ha möte me jobbet.. hade möte i tre timmar men d gick väldans fort! å såå mkt info som jag ska försöka kma ihåg hälften av iaf haha ;)
jag va hemma igen strax innan halv åtta å då fixade jag lite mer hemma så att allt skulle va fint när mamma kom hem:) (hon blir sällan nöjd men iaf så jag trodde inte att hon skulle bli d nu heller but at least I tried) strax innan nio så tog jag ett bad å sen vid nio va d House=) jag å tussen gick å handlade lite en halvtimme senare å strax innan tio åt vi.. jag å mamma tjafsade lite sen .. tycker att d är dåligt när hon säger en sak först å sen ändrar hon sig senare å jag får massa skit! =( men men vid elva började jag göra mig klar för att gå på carrolutts, jennys å jennies skiva, hade ingen lust först men vafan hade köpt biljett å dom väntade på att jag skulle kma.. haha dom hade typ ringt en gång var å allt så kände att jag va tvungen att titta förbi.. så jag kom dit efter om å men vid halv ett. träffade carro vid garderoben å jävlar va hon va glad! haha iofs brukar hon alltid va glad men d där va ngt utöver d vanliga;) såå söt du är lilla carroluttan<3 jenny å jennie va oxå tankade å glada, va jättekul att se dom ha så kul =) jag, elliott å vincent hade kanske inte lika kul men d va ju deras skiva så :) jag hade inte tråkigt heller direkt men imellanåt va d lite dålig musik å segt men jag träffade sååå mkt folk från förr lr va man ska säga, hur mkt högalidare som helst! d va jättekul att träffa dom! =) skivan började väl dö ut strax innan halv tre å då började vi dra.. alla gick typ åt olika håll, å jag, elliott, vincent å stefan? skulle ta nattbussen hem men dom två sistnämda snurrade iväg på eget äventyr så jag å elliott (dom enda som va nyktra!!) va förnuftiga nog att ta nattbussen hem=) jag gick av vid slussen medans E fortsatte mot gullis.. när jag hade gåttt av bussen träffade jag john-linus så jag fastnade lite där å pratade, snodde några pommes som han precis köpt, sjukt goda :) hihi
Jag gick hornsgatan hem.. men efter att ha gått kanske typ 100m lr va d är nr man kmr till kyrkan så hade jag för d första såå ont i mina fötter å jag störde mig på att jag gick såå långsamt så eftersom att d inte va nån ute så tog jag av mig skorna satt på musik på mobilen så sprang hela hornsgatan hem.. hehe måste set ganska kul ut om d va nån som råkade se men whatevah d gick såå mkt fortare=) =P


 jag å tiffy <3




see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0