helgen lider mot sitt slut..

såå nu lider helgen mot sitt slut igen! har vart en ganska soft helg iaf.. gick därimot alldelles för fort..
har inte skrivit ngt om varken onsdag lr torsdag men onsdagen va inte speciellt händelserik, åkte till gullis å fixade en hake på min skridsko å sen fick jag ett samtal från en kompis från skolan som man inte har hört ifrån på läääänge så d va lite kul:) tränade som vanligt på eftermiddagen, gick väl helt okej va jag kmr ihåg..
i torsdags så vaknade jag av att jag inte alls mådde så bra, så innan träningen så slappade jag bara lr fixade väl lite hemma oxå.. träningen gick väl bra(tränade dock bara en timme) felicia tränade mina små barn för att hon hade ont i foten och kunde inte springa så jag fick ha 2 timmars fys..brukar i vanliga fall bara ha en.. vi sprang iaf cooper(3km)! blööö fy fan va jobbit! jag har sääääääääääääämst kondis! sprang på 14:08 =/ usch! efter d så körde vi 6 repor i backen (som för övrigt är som en sandlåda så d är inte världens lättaste att ta sig upp=P) när vi kom tillbaka till ishallen så körde vi utfallssteg med skivstång, 62kg hade jag på tror jag att d va..
Fredagen började föör tidigt.. gick upp klockan sex för började jobba 06:55 =/ lite kaos i början för jag hittade inte eftersom att man måste gå in bakvägen så ringde martina å frågade i panik.. haha stackars henne, blir väckt.. sry sis! men d gick bra, går oftast ganska fort när man jobbar.. men va såå trött på träningen, sista 35 min fick jag göra pirruetter för att jag va sååå trött! haha efter träningen så mötte jag chris<3 vid slussen. vi åkte hem till mig för att jag skulle byta kläder å så, sen skulle vi hem till honom ganska fort men jag va tvungen att gå ner och handla till martina först=)
strax innan åtta begav vi oss till k-son:) hade myskväll framför tvn.. gick å la oss i skaplig tid..

igår (lördag) vaknade chris tiiiidigt å väckte mig såklart=P vi låg å pratade å myste ett tag å sen ville jag sova vidare men han gick å kollade på tv.. kom å väckte mig vid elva så då gick jag upp.. vi slappade mest, vilket va såå skönt=) vi gick ut på prommis me hunden i nån timme mitt på dagen.. vid 18 ville han vila för att han va såå trött haha men jag va inte ett dugg trött! så jag pratade me carro å vi bestämde oss för att gå på en prommis =) jag tog me mig mazy och precis när vi hade kommit utanför porten typ så kmr carro gåendes! :) d visade sig att hon bor hur nära som helst! d va iaf jäättemysigt att gå å prata me henne! måste vi göra om carrolutt!
jag kom hem igen strax innan åtta å vi bara chillade=) efter maten så skulle chris kolla på nån  film så då va jag me hans mamma å två kompisar till henne i köket å pratade lite:) jag satt på golvet å kelade me min lilla bääbis oxå<3
när jag gick in till chris nån timme senare så hade han somnat:) hihi såå söt! så d va bara att gå å lägga sig bredvid honom<3

så kom vi till idag.. chris vaknade tidigt som vanligt haha.. men idag hann vi inte göra så himla mkt, vi gick upp vid typ tio å sen vid tolva så va vi tvungna att åka in till centralen eftersom att han va tvungen att åka tillbaka till lumpen! ='(  KOM TILLBAKA!! ='(
jag va hemma vid ett.. kollade lite på tv, skulle vila en liten stund men jag somnade hehe sen när lillsissan kom hem så städade jag mitt rum.. sen har d inte hänt så mkt.. ska väl fixa ngt att äta snart I think..



see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0