redan onsdag..

heellluu!
nu va d läänge sen jag skrev.. hehe d brukar ju bli så men men.. lite om påsken då så kan jag berätta att jag å lillsyrran va på landet å d va såååå skönt! jag hade verkligen längtat dit:) koppla bort allt å bara va=P farmor å farfar va redan där så vi tog bussen upp på onsdagen å på påskdagen så åkte jag själv bussen hem.. jag trodde jag skulle typ döö av uttråkning men dom 7h å 45 min gick ganska fort måste jag säga.. dom visade film så satt å kollade på den=) sen stannade vi på ett ställe i 45 min oxå så då va jag ute å gick i snön :)
sen hade alla påsklov så då va d läger på förmiddagarna å efter d så va man ganska trött så d va mest att slappa, va me pojkvännen :) på tisdagen jobbade jag på hemköp liksom den helgen oxå.. d va lite om påsken iaf ;)


 min älskade missan<3

 jag å farfar traskar på isen

 en av hästarna på andra sidan viken <3!





Måndag:

denna dag började tidigt..blää klockan ringde 5:40!! gick upp vid sex å vid strax efter halv sju åkte jag till jobbet..va liite kaos efter nån timme efter som att d va ganska mkt folk å d va bara jag som satt i kassan=P men d gick bra..(förutom att min kassa gick sönder så fick byta hahah) slutade jobba vid 40 i tre å då begav jag mig till träningen.. tränade först en timme själv sen tränade jag mina små barn=) efter d så hade vi dans i en å en halv timme men efter d så fick jag äntligen åka hem! stannade till nere på mariahallen för att köpa en biljett av carro till deras skiva! sen kollade jag lite på cashmere mafia å åt lite middag i mammas säng ;) Klockan 22:00 va d säsongsstart för PRISON BREAK! asså d är alltid såå spännade.. hade tänkt att gå å lägga mig strax efter att d hade slutat men så blev d inte i vanlig ordning=p haha
gick å la mig på tok försent..




Tisdag:

ännu en dag som började liite för tidigt.. gick upp vid sju å 20 i åtta åkte jag till östermalmstorg.. gick till Wella studio för jag va en av dom 14 personer som skulle va hårmodell.. shit asså blev sååå nervös när frisören sa att han skulle klippa av mitt hår! "men jag vill inte ha föör kort hår" sa jag då lite nervöst.. "ja fast d bestämmer INTE DU"  säger han då me lite överlägsen ton.. mitt hjärta slog då som aldrig förr asså.. efter nån timme började han klippa några andra tjejer.. suuuuperkorta!! jag satt å pratade me tjej å vi va såå nervösa att vi oxå skulle bli kortklippta=/ ändå sa jag innan jag kom dit att jag inte ville klippa mer än 1 dm ungefär..
sen va d lite för mkt väntan men sen va d min tur att bli klippt.. mitt hjärta slog som om jag hade sprungit en mil typ.! men han sa att d inte skulle bli för kort å så så jag kände mig lite bättre iaf :)
Vi hade visning lite senare å d va sjukt kul=) gick catwalk å maaassa folk satt å tittade! skulle sagt som björn gustafsson när han va "full": "asså d är typ huuundra pers här inne som baara glor! =P " hahah!

asså klart att d inte blev fult men jag blev inte supernöjd me min nya frisyr.. tyckte att d va liite för kort fram men som sagt.. d växer ut!

här kmr före å efter bilder:

 <--- tagen 16/3-08

 <--- tagen igår 1/4-08





 några av modellerna

 jag igen


see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0