tisdag & ångest(?!)

M Å N D A G

heej alla bloggare!

Så nu är d redan tisdag, iofs så har d bara gått en dag å en halv dag på denna vecka men d har gått ganska fort haha igår va d alltså min pojkväns födelsedag å jag hoppas att han hade d bra uppe i Boden där han gör lumpen.. =( saknar honom såå stört mkt! speciellt igår när jag inte kunde ge honom en b-day hug! =) <3 JAG ÄLSKAR DIG CHRIS!
Igår så gjorde jag inte så mkt, vaknade lite senare än jag hade planerat men men d gjorde väl inget egentligen.. jag chillade mest på förmiddagen å så tvättade jag fönstrena i vardagsrummet! d är iofs bara 5 st men d blev ju 20 st eftersom att först så ska man tvätta in å utsidan å så är d dubbla fönster så d lir två ytor till! bläää d va inge kul å lång tid tog d oxå men fint blev d iaf! ;)
vid kvart i tre var d dags att åka till träningen, nacka ishall.. d gick rent av åt helvete på isen.. fy fan va tråkigt d är när d ska gå sååå dåligt å man vill bara gå av för att man inte gör ngt! nää usch!! efter isen fick vi skjuts till älta där vi hade dans å d gick därimot ganska bra:)
Efter dansen åkte jag, Mickis, sophie, erik å Helen (dansläraren) buss till slussen.. helen gick av tidigare å när hon hade gått av så pratade vi gamla tv-serier. haha d va ganska kul =) jag å MIKAELA tog tuben till mariatorget.. vi stod å pratade lite på perrongen innan vi gick åt olika håll! vi ses nästa måndag Mickis=)
Jag kom hem nån min över nio å då satte jag mig vid köksbordet och åt middag samtidigt som jag kollade på Cashmere Maffia:) pratade lite me chris oxå samtidigt =P haha mkt att göra på samma gång..
22:00 började PRISON BREAK å herre gud va spännade d är! sjuukt bra! efter PB så gjorde jag inte så mkt.. va inne lite på datan å sen pratade jag lite me mami å när klockan hade hunnit bli tolv så gick jag å la mig..
image98

nytvättade fönstren =) made by freddisen ;P

T I S D A G

så nu kmr vi till idag då.. har inte hunnit göra så mkt idag.. men jag har iaf vart ute å powerwalkat i 50 min :) vilket va väldigt skönt eftersom att d håller på att bli vår! solen skiner å i solen är d hyffsat varmt=) underbart! men jag börjar få lite smått ångest av d varma vädret.. för d betyder ju att d snart är sommar å sommar= bikini! hur ska jag hinna kma i form?! aja annars blir d vassen för min del! haha
nu ska jag fixa mina naglar, dammsuga å fixa ngt att äta!
Ikväll efter träningen så är d skiva som gäller! storasyster kanske oxå följer me en stund innan hon ska möta sin pojkvän som kmr på besök denna vecka! kanske skriver imorron=) ha d bra! njuuut av solen!


image97
tanto å klarblå himmel =)




see ya<3

Kommentarer
Postat av: Beaa

tack gummsan :)

2008-04-24 @ 21:27:58
URL: http://beaa.blogg.se
Postat av: Beaa

haha söt :P får väl ta den kommentaren som en komplimang då..

2008-04-24 @ 22:11:28
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0