looong time no see;)

HEEEEEEEEEEEEEJ!
oj oj oj va länge sen d va man skrev här.. haha jag skulle ha skrivit liite längre inlägg på 080808 dagen men såklart så har d inte blivit av=P såå typiskt! men men aja d har hänt så himla mkt på senaste tiden men dum som jag är så har jag inte uppdaterat så nu kmr jag inte orka skriva allt=( ;P söndagar har blivit filmkvällar två ggr i rad å i fredags satt jag uppe å snackade i telefon i nästan fyra timmar! haha har inte pratat så länge på flera år! (va bra på att prata i telen när jag va mindre;)) vi hade ju sjuuuuukt mkt onödigt att snacka om! =) me and my dear LIZA<3   
slutet av förra veckan(tors-mån) va jag å lillsyrran ensamma hemma så vi gjorde lite som vi ville om man säger så;) haha hon va me puff i kungsan å härjade både fredag å lördag.. min lördag tillbringade jag me att jobba (12-21:30) haha så d va inte mkt mer man gjorde då, sen på söndagen så jobbade jag på morgonen å kom hem vid tre.. då va d powernap som gällde=) stört skönt asså! sen fixade jag lite hemma å på kvällen va d film precis som veckan innan:)
Denna vecka började inte bra iaf.. börjar me att jag försover mig! vaknade tio min innan jag skulle gå=P så fick gå runt hela förmidden och va irriterad för att jag inte hade hunnit duscha och d va d första jag gjorde när jag kom hem:) hehe träningen gick ganska bra den dagen oxå, haha coach sa att jag hade FÖR MKT fart så jag skulle ta mindre hihi =P brukar ALLTID va tvärtom att  man har för lite men nej nej inte jag;) haha KÖR BARA!
http://www.youtube.com/watch?v=TeJAdLJtFlM sjuuukt bra låt! när den spelas i hallen kan man inte va stilla, en sån energi jag får av dne låten, d är sjukt..<3
igår blev min eftermiddag kaos.. tunnelbanan gick inte för d va nån jävel som hade hoppat framför tåget mellan gamla stan å centralen tror jag.. så jag fick först gå hem från jobbet.. såg elli å jennifer bla men hade så bråttom så hälsade inte då.. men iaf väl hemma slängde jag ihop syrrans grejer å sprang till tuben igen men såklart så gick den inte till slussen då heller så jag fick GÅ IGEN! gaaaaaaaaah va sur jag va haha ringde å klagade till mami :) hahah
missade precis bussen oxå som gick 18 över så fick vänta till halv.. kom lite sent till isen men d va faktiskt inte mitt fel denna gång.. tussens faktikst! ;) träningen gick väl sisådär va..? (lr ja okej då dåligt) efter träningen så sprang vi cooper.. oj va jag måste träna kondition! d här är inte okej! =(   men iaf to the fun part, efter träningen så åkte jag hem å snackade lite me mami å tuss, fixade iordning mig å sen mötte jag LIZA å Ida vid tuben=) sååå kul att träffa dom! klockan hade nästan hinnit bli tio så vi gick å tog ut pengar vid hemköp å jag snackade lite me Elliott för han stod där vid utgången, trött som bara den.. hehe jobbit att jobba stängning;) 
vi gick runt å kollade vart vi skulle äta nånstans å vi hamnade på stora vikingen på hornsgatan.. alla tre tog samma sak, plankstek å cocacola =) vid elva gick vi till slussen å åkte hem till Texas å kollade på film å vid två började jag dra mig hemåt...

nä nu har jag skrivit en hel del så nu måste jag skynda mig för jag ska träffas LIZA inne i stan snaaart! =)<3



see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0