bye bye

usch va tidigt man är uppe nu! och shitsan i pizzan va trött jag är..å hungrig! men jaja iaf så har julen passerat nu..å ingen snö blev d heller.. suck.. men d snöade faktiskt ytterst lite på julafton=) hihi YAY! orkar inte skriva om julafton men d va mysigt; mormor, moster å morbror va här och kollade på Kalle, åt och öppnade julklappar såklart:) en kusse va här en stund oxå men gick innan vi åt.. jag å lillsissan gick å la oss väldigt sent såå igår sov vi ganska länge:) vid strax innan ett på natten så ringde jag USA<3 saknar er såå mkt å d va sååå kul att prata me er! MISS YOUR VOICE MAMI! 
hihi gjorde inte så mkt igår va på bio me mamma och systrarna<3 vi såg Austalia och den va jättebra! grät lite såklart men tror inte att d va ett enda öga torrt i salongen.. igår kväll så satt jag å tussen och pratade me älskade bea å fellie på msn i webcam! =) haha roligt vi hade! <3

för nästan två timmar sen så ringde min väckarklocka.. inte för att jag skulle upp men min kära storasyster skulle d så jag hade lovat att väcka henne för annars hade hon väl fortfarande sovit;) haha hon är liiiiiiiite morgontrött kan man säga :) glömde mobilen gjorde hon oxå.. så typiskt min stora syster! men iaf, nu är hon påväg till Italien där hon ska fira nyår me sin pojkvän.. så jag får inte träffa henne för än nästa år! =(
BYE BYE SIS! <3

nu ska jag klä på mig för snart måste jag bege mig till Älta!


MISS YOU GUYS!<3
ÄLSKADE SÖTA BEA Å FELICIA <3





see ya<3

Kommentarer
Postat av: Felicia

AWW GUUD VAD JAG SAKNAR DEJ!!!

2008-12-26 @ 16:16:07
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Postat av: Bea

Love u och saknar dig!! Mer webcam helt klart måste de bli, va såkul att se er. ÄLSKAR ER, you rock my world :)

2008-12-26 @ 16:18:38
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0