crazy

HEEJ gott folk! haha
ja igår så jobbade jag i cafeterian igen..gick väl helt okej! kom hem vid strax efter tre å då gjorde jag inte mkt..satt väl här lite men sen bestämde jag mig för att följa me syrran å mamma in till stan, jag ville shoppa! haha men så blev d ju inte hihi faaan hittade typ inget.. aja sen väl hemma så va jag såå trött så jag visste inte av jag skulle ta vägen..lättirrad va jag..men diskade gjorde jag iaf! :) å sen hjälpte jag mamma lite me maten..d gjorde tuss oxå iofs.. när maten skulle in i ugnen gick jag å la mig, sov i en halv timme! såå skönt! jennie ringde å väckte mig vid åtta för då slutade hon=P jag gick upp å kollade på körslaget..vet inte varför=/ haha d är inte sååå bra.. vid halv nio åt vi :) efter maten skulle jag ha åkt hem till jennie men kände inte att jag hade ork till d..(tjeeena!)  haha vaa såå rastlös för alla va sååå sega! hoppas runt å studsade för att jag ville kolla på mamma mia! filmen=) å glass ville jag oxå gå ner att köpa haha men inget av d blev av för att kära isabelle ringde å sa att dom skulle ut å jag skulle hänga på! så jävlar va d svängde där,  jag hade tänkt ha  en lugn hemmakväll men haha d blev d icke! slängde på mig lite snygga kläder fixade till mig lite ;) å sen drog jag för att möta dom vid slussen! på väg till tuben mötte jag en full(?) Elliott bla.. va ett tag sen man såg dig! kul =)
iaf så hamnade vi på fellows men Amanda kom senare för hon hade glömt sitt leg så hon fick åka bussen tillbaka..seegt! men men fram kom hon ju iaf! ;) jäävlar va kul vi hade! <3 och mer kmr d bli! =)
juste träffade Nikki vid slussen på väg hem! jättekul att se dig!!!! =)
nää nu ska jag in till stan å fixa ett å annat! see you around! <3


elli eliiott

twinsen<3
Isabelle och Amanda<3

jag å nikki 07
en gammal bild på mig å Nikki (07






Dagens baci

"If ever two were one, those two are we."








see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0