hello sunshine

heej kära blogg å dess läsare=)
har inte riktigt tid att skriva om min dag men jag gick upp lite för sent (för att hinna me d jag skulle) å sen begav jag mig till älta.. idag fick jag först ett snabb-besök av emy å felicia å sen kom isabelle å höll mig sällskap lite mer än en timme tror jag=) pratade av oss lite, alltid trevligt! träningen gick ganska bra men hade förfärligt ont i magen=/ inte kul.. mickis kom å hälsade på när vi värmde upp på mark...kul att se dig! <3


nä nu ska jag gå å lägga mig! hihi inatt så sov jag me två duntäcken å tre filtar! jag frös en aning hmm..
GODNATT my darling


naajs





see ya<3

Kommentarer
Postat av: Heidi :)

Svar: jaha okej haha:) tack så mkt :)okej nice . ne ja ska t växjö me killen & hans familj & fira nyår me nåra släktingar till dom hehe :) ha d bra Gott nytt år! :D kram

2008-12-30 @ 00:42:17
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Mitsukai

Gud vad härlig ögonskugga =O Mums!

2009-01-14 @ 21:54:58
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0