klaga lite mer kanske?

jaa då är man hemma.. haha jaa carroluttan jag överlevde denna dag! =) tur va? aa ganska lr.. hehe men d av ju några saker som jag inte fick me förut som gjorde denna dag till baar väldigt dålig.. fick ett brev att jag inte får kma på intervju! rev sönder brevet efter att jag hade läst d.. d kom inte på rätt dag! BLÄÄ!
juste ja träningen den gick ju som den gick, inte allt för dålig.. den började iofs ganska bra=) tänka sig! wiie! sen gick d inte alls bra att åka långa! haha seriöst! jag floppade på 5 av sju hopp! ojojoj va sääääämst jag kände mig..d enda coach sa va : "du får åka om sen.." åå ja va mer kan hon säga om d åket liksom? men sen när jag är inställd på att åka så ska en annan åka före=P suuuck! men d va ingen big deal så men jag hade ställt in mig bara hihi men sen va jag sååå laddad att åka ett bra program men d blev lite sisådär va? aja jag tränade ganska bra dom 2h45min vi va på.. började åka i t-shirt å satta aldrig på mig en tröja på hela passet! =) coolt haha d har nog aldrig hänt förut!
efter träningen hade vi fys å fy fan va ont jag har i mina ben! trodde att jag skulle DÖÖÖ när vi skulle jogga! sen hände ngt som fick mig att bara må såå dåligt.. ja lite töntigt men snälla kan jag få va bra på ngt? nää tydligen inte.. puff slog mitt rekord på nerjoggningen å jag hade inte kraften att hänga på... faaaan sånt kan få mig att måå såå dåligt... trist men nu ska jag snart sova.. skulle ju försöka lägga mig innan tio, om max kvart över då;)

såå fin<3





see ya<3

Kommentarer
Postat av: tussen

haha du gick å la dig nu så du hann inte :P ^^

puss

2008-12-17 @ 22:29:06
Postat av: Bea

taack älsklings freddie <3 LOVE U

2008-12-18 @ 05:24:31
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Freddie

haha aa jag låg faktiskt i sängen 22:29! =P hihi men somnade dessvärre liite senare! HAHAHA ;) puss på dig älskade syster<3

2008-12-18 @ 11:19:40
URL: http://freddisen.blogg.se/
Postat av: Puff

hahah ledsen freddie men du vet at vi båda är de största tävlingmänniskorna som man kan finna hahah :)

love ya <3

2008-12-18 @ 21:25:47
Postat av: Freddie

ja jag vet att du är snabbare än mig.. men aja skit samma.. love you anyway ofc :)<3

2008-12-19 @ 19:52:34
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0