Lucia

såå nu ska man göra ett försök att skriva här igen.. hehe men ja igår så va träningen inställd för vi hade "avslutning" me klubben.. (såå nästa träning är imorgon haha) men iaf så möttes vi utanför VÅR port! haha för en gångs skull så behövde inte jag å syrran åka nånstans utan alla kom hit för mamma hade hyrt lokalen här nere.. så vi åt tacos å sen gick vi på bio vid medis.. "Vi hade iaf tur med vädret igen" såg vi och den va väl helt okej.. på väg hem så träffade vi Mikaela! gud va kul d va att se henne! <3 har inte träffat mickis på hur länge som helst! men när vi hade pratat en stund så gick vi vidare hem.. kollade på Idol finalen när vi kom hem.. hela vardagsrummet fullt me folk..typ halva klubben! men iaf när alla hade gått så kollade vi på film på trean..? men jag tröttnade å satte mig en stund vid datan innan jag gick å la mig... pratade me älskade bea på msn.. saknar henne så fruktansvärt mkt just nu!


idag så ringde mamma å väckte mig 07:02 för att vi skulle kolla på tv i hennes rum =) d va ju lucia firande på tvåan :) sov nog mest men jag lyssnade ;P sen vid nio, tio gick jag å la mig i min säng för jag vaknade utan täcke! haha sen kom mamma å väckte mig vid kvart i tolv så åt vi frukost..
jag å tussen åkte till kista å gjorde ett desperat försök att sälja lotter! usch usch sen va d bara att bege sig ut mot älta för att jag skulle stå i cafeterian trodde jag iaf haha kotte sa att hon skulle stå så jag gick till bussen igen haha ganska skönt att slippa sitta där i 4 timmar! när jag kom hem så va mamma hemma så jag satte mig här vid datan å sen så vid sju så kollade jag på Harry Potter som gick på femman :)
nu börjar klockan nära sig 23 så ska nog gå å lägga mig för imorgon är d morgonträning som gäller! GODNATT alla!


MIKAELA! coola MIKAELA! <3
some day you will be a rockstar!







see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0