SM vecka

Heej alla!
haha skulle som sagt uppdatera lite om igår lr egentligen om hela helgen men d har inte blivit så.. =P suck på mig men jag tar mig aldrig tid att skriva klart.. hihi får bättre mig på den fronten snart ;) men iaf den här veckan är helt fullspäckad! å d ska bli såå kul!

Idag så ska jag snart åka å fixa mina naglar å sen är d träning ikväll:)
Tisdag: Ska hälsa på Pernilla å hon ska fixa mitt hår! klippa å slinga =P hoppas d blir fint=) träning på kvällen+dans
Onsdag: packa, tvätta, inhandla ngt som kan behövas, packa och sen är d träning som vanligt!
Torsdag: förhoppningsvis så kan jag å puff träna på morgonen innan vi tar tåget mot LINKÖPING!
Fredag, lördag och söndag: Kmr bestå av träningar, tävlingar, kamtratmåltid, massor av skratt, kärlek, räddsla, glädje, spänning och inspiration! mkt blandade känslor med andra ord! that's what SM feels like=) hoppas bara att jag kan göra två bra åk så man kmr hem nöjd..

nä nu måste jag kila, men ska verkligen försöka uppdatera helgen.. själplågeri, japp men vi kan bara skylla oss själva..suck =P jag älskar dig

ses senare å då har jag fiiiiiina naglar förhoppningsvis;)



<3<3<3







see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

haha jag vet (a) :D

ååå, hälsa pernilla från mig, omdet är den pernilla jag vet vem det är ;)

LYCKA TILL PÅ SM TIGER, GO GO GO FREDDIE!

2008-12-01 @ 18:57:58
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Bea

haha japp, jag älskar den :D

hur är det med dig då? Hur gick det på SM? Love u

2008-12-09 @ 06:21:48
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0