snart nytt år

hejhej! ja gud ja nu blir 2008 snart 2009! oj va d har gått fort! haha d känns som om d alltid gör d..  faaan snart är jag typ 50! haha idag så har jag jobbat å tränat.. jobbade i fiket å d va typ dött, jag skojjar inte d va döööött! haha men söta Isabelle kom å höll mig sällskap vid ett så då va d roligare =) vi stängde lite tidigare eftersom att d inte va nån som handlade ngt.. så vid tjugo över gick vi ner.. träningen gick väl helt okej idag.. d är sååå kul att ha dig tillbaka Isabelle! welcome back! =)
Efter träningen så joggade vi å stretchade (haha som vanligt) å jag va verkligen såå trött.. jag å tussen mötte jennie vid slussen så åkte hon me oss hem å tussen hämtade lite saker för hon ska sova hos jennie idag!

asså undra hur nyår kmr bli..? =/ kmr d toppa förra lr? njaa tror inte d va! men d kmr ju inte gå att jämföra eftersom att nu ser allt annorlunda ut, då va man ju i ett förhållande, lycklig å så inte för att  jag är olycklig nu men då va d bara åh ja d va typ bara sådär som man inte kan beskriva kärlek , så kallas d bara!
jag vet inte haha jag vet inte typ ingenting om imorgon men d är lugnt som min älskade stepmom skulle ha sagt om hon va här!
nä nu ska jag nog gå å kolla på en film.. haha d här inlägget har tagit sååå lång tid att skriva bara för att jag har gjort så mkt annat oxå hihi ha d så bra!


HAHAH älskar!

haha bara så jävla underbar.. konstig men skrattar varje gång jag ser denna lilla kanin!








see ya<3

Kommentarer
Postat av: issa

tack söta freddie :D

pusspusspuss

2008-12-30 @ 23:28:55
URL: http://typissas.blogg.se/
Postat av: linnea

Gott nytt år

2008-12-31 @ 13:12:18
URL: http://christinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0