slut på helgen?

suck! nu är helgen typ slut =/ asså d går såååå fort när d är helg.. men men ska skriva lite mer om helgens äventyr imorron tror jag för nu orkar jag inte riktigt ;) hihi men d har vart en asrolig helg iaf! är såå jävla trött nu eftersom att jag bara sov 2,5h inatt å sen hade morronträning men jag sov faktiskt nu på kvällen=P haha skulle sova i 40 min men jag sov visst i 3,5 h istället! haha hoppas bara jag kan sova nu bara hihi
nää nu ska jag snart gå å lägga mig eftersom att jag har lite att fixa innan träningen imorron=)

skulle bara gratta JESSICA en gång till innan jag sover:)  
GRATTIS JESSICA PÅ 20-ÅRSDAGEN!! <3=)
d va sååå kul att va me att fira din stoora dag me dig å tjejerna! :)


 jess å jag

 jess å cnatte

 anna å jag






see ya<3

Kommentarer
Postat av: Emma N

Jag fattar verkligen inte det heller!
Hoppas du får en bra dag.

Kram

2008-02-12 @ 13:26:19
URL: http://nordstromemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0