the reason is me..?

igår när jag satt på bussen så lysnade jag på hoobastank- reason och då kom på en grej som hände i första ring.. asså så otroligt gullit! en kompis till mig lr egentligen fias kompis brukade ta samma buss som mig varje torsdag för att vi båda började åtta.. vi åkte iofs bara till henriksdal tillsammans men ändå.. d va trevligt för vi träffades aldrig annars.. å d va speciellt en dag lr d va typ flera dagar som jag va lite sen (inte så ovanligt), jag skickade såklart sms å sa att jag va sen så han kunde åka men när jag kmr till slussen står han där å väntar! fast han skulle kma försent så stod han där.. å en gång när vi pratade på msn så skrev han: "nä d reason why jag tar 443:an varje torsdag is you.."  kmr inte ihåg va vi pratade om just innan men d va bara såå gullit skrivet..=)
DU va en sann vän, vart tog du vägen? synd att vi tappade kontakten..





see ya<3

Kommentarer
Postat av: christopher

näää tyvärr har jag inte hunnit:P, ignen som ville:(:P

2008-02-27 @ 18:31:03
URL: http://brunnman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0