EM!

Nu har jag kollat på sammandraget av herrarnas långprogram! d är konståknings EM jag pratar om för dom som inte hänger med i svängarna hehe
vi har två svenska herrar med och dom gjorde bra ifrån sig.. speciellt 19 åriga Adrian! han kom 6.a! SKIITBRA=) Kristoffer åkte inte fullt så bra tekniskt sett men fortfarande superbra utstrålning och slutade 7:a! BRA JOBBAT KILLAR!
Men jag tyckte synd om Brian(fra) som förlorade silvret med 18 hundradelar! surt, men Stephan(schweiz) va nog nöjd :)  Vann gjorde tjecken Tomas Verner och d va ganska överlägset oxå så d va kul för honom=)



Och imorron ska damerna åka sitt korta program och då ska vi få se Vicky!
LYCKA TILL! GO GO VICKY!! =)




image64   <-- Jag på SM i gbg 07






see ya<3

Kommentarer
Postat av: Chris

om blickar kunde mörda

2008-01-25 @ 04:26:09
Postat av: Freddie:)

hahaha

2008-01-25 @ 12:27:33
URL: http://freddisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0