å på den vägen är det..

TISDAG:
har inte orkat uppdatera dom sista dagarna så får väl göra d lite snabbt nu.. =P men ja i tisdags vaknade jag av att mamma kom in å sa att hon hade försovit sig.. hehe d hade jag faktiskt oxå gjort, inte för att jag hade nån tid att passa men hade gjort upp lite planer för mig själv men där sprack d.. hehe mamma gick väl till jobbet vid halv tio tror jag om jag inte minns fel.. jag gick upp vid tio å kollade på skilda världar =) hihi sen gjorde jag inte så mkt innan träningen.. jag å lillsyrran åkte gick förövrigt till slussen å mötte erik på bussen.. åkte några meter sen gick bussen söönder så vi fick vänta på nästa! SUCK på dessa bussar som går sönder.. men vi ställde oss iaf lääängst fram å krigade om en sittplats vilket vi fick sen oxå:)  haha bussresan va ganska tråkigt.. NAAAAAAAT! haha fick typ skrattattacker hela tiden.. =) såå kul vi hade! men fick vi lite smått bråttom när vi kom fram till Älta eftersom att vi fick ta en buss senare.. men vi var glada iaf=) haha vi fick springa en massa som vanligt å d gick väl sådär.. hehe jobbit som fan men d känns ju hyffsat bra efteråt.. 
Åkte med mellstig till slussen å sen gick jag å syrran hem därifrån hem=) å när vi kom hem så åt vi å kollade på ugly betty! :) sen vid nio va d House men kollade inte på slutet för jag satt vid datan =P haha ovanligt;)
gick å la mig sent antagligen för jag kmr inte ihåg när ;) haha


 
ONSDAG:
Dagen började med att klockan ringde halv tio.. när klockan nästan hade bkivit tio gick jag upp, tog med mig täcket och la mig i soffan, slog på fyra å tittade på Skilda världar =) hur mysigt som helst! fick sms av Jennie tjugo över.. hon sa att dom slutade typ tjugo i elva! dom skulle sluta vid halv ett men så blev d inte hehe så jag mötte jennie, jenny å carrolutt vid elva utanför hemmis:) vi drog in till stan å kollade lite på Gina bla=P hehe jag äääälskar gina.. =) venne varför men dom har fina kläder.. hihi sen när vi hade kollat runt lite så satte vi oss på ett fik å snackade lite skit:) d va skoj! å mkt trevligt.. när klockan närmade sig två ungefär så gick jenny hem.. men vi tre satt kvar en stund till.. men sen hade vi oxå fått nog å begav oss mot tunnelbanan.. jag å carrolutt tog sällis till slussen där hon gick av för att ta bussen hem.. när jag kom hem så fixade jag mest hemma.. när tussen sen kom hem vid halv fem så gjorde vi oss klara för att åka till sjöstaden.. ingen isträning för oss denna dag utan vi tog bussen till gymmet.. vi körde på.. gjorde lite av varje, körde igenom hela kroppen.. å sprang på bandet vilket är såå sjukt jobbit haha=P men vid halv åtta va vi nere vid tvärbanan iaf..
å resten av kvällen bestod mest av chillin å sen klockan 21 va d GREY'S =) sjuukt bra! <3

d va en kort sammanfattning av onsdagen :)




see ya<3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0