crazy gang

ååh fy va trött man är nu då! gick å la mig på tok försent men d är ju inte så ovanligt att Freddie hittar på hyss mitt i natten.. haha kan aldrig gå å lägga mig jöö! men iaf tvingade mig upp i skaplig tid iaf å tränade lite grann sen va d bara att bada å fixa till sig hyffsat iaf innan man åkte en sväng till stan å kollade lite:) haha roligaste var ju att PRECIS d jag skulle ha på mig idag hade min kära MOR TAGIT på sig just IDAG! =P hehe tokigt d kan bli;)
stack till stan vid 12 å vid kanske halv två va man hemma efter att man snabbt besök hemmis.. men inte för att några av "mina" hemmisar va där men iaf..d blev ett snabbt besök ;) 






see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0