en fruktansvärt onödig måndag

hellu!
igår va d alltså måndag igen å en väldigt onödig sådan oxå! asså ingenting blev som d skulle.. dagen började med att mamma kom in å väckte mig vid nio.. (tror jag att d va) hon gick till jobbet å vid kvart i tio gick jag upp å diskade.. Tur att man har tv i köket så då kunde jag kolla på Skilda världar samtidigt=) har iiofs sett alla avsnitt för jag var tokig i den serien när jag var liten men alltid kul att kolla på igen.. strax efter tio så kom d en snubbe å kollade på vår fläckt i köket.. men han stannde inte länge.. hehe och efter d så kollade jag klart på skilda världar å sen satt jag lite vid datan å så dammsög jag i vardagsrummet, köket å hallen.. åt lunch vid halv ett kanske.. gott :)
när klockan närmade sig två så gick jag ut på en mini prommis.. men d skulle jag inte ha gjort! kallt som fan va d.. usch inte mysigt allt å sen hände d där som inte får hända som får en att må sådär dåligt.. =( satt kvar där hela dan.. ÅÅÅÅÅÅH! den här måndagen kunde ha sett ut såå mkt annorlunda(?) ut om allt hade blivit som d skulle.. (som jag ville) men d sket sig på flera håll och vid fyra så va d träning å den gick ju käpprätt åt helvete.. både isen å fysen gick dåligt.. men fysen måste jag ju säga att den gick bättre för då hade jag ju inte ont i foten menmen, bra gick fysen kanske inte men.. vill bara säga TACK till BEA för att du är den du är... d va skönt att ha dig där på fysen =) 
efter fysen väntade jag å tussen på sophie å erik.. vilket framkallde en sån otrolig kyla för d va såå kallt! blää på d vädret!
Kom inte hem förän typ halv nio! va skithungrig å lite smått på dåligt humör (med all rätt?) så åt lite å kollade sen på Cashmere maffia :) I like!
skulle egentligen gå å lägga mig tidigt men innan jag skulle gå å lägga mig så fasnade jag vid datan, pratade lite me folk på msn.. pratade me en kompis å d fick mig verkligen på bättre humör! TACK E!


image102 (går)dagens outfit som va alldelles för somrig för d kalla vädret..  ser btw ut som jag är med barn men d är jag inte.. haha


image103 ja där sprang vi runt på fysen.. sammanlagt blev d väl 7 varv? lr 6 kanske jag tappade räkningen för jag är sämst på att springa! bäst på att va sämst tyvärr.. men en vacker dag när d regnar, då DÅ du!



see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

åå sötnos, var riktigt skönt att ha dig där på fysen också. Hade nog inte klarat det annars. :) Puss på dig gumman

2008-05-13 @ 22:12:32
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0