It's friday and I'm inlove! <3

FREDAG:
guuuud va trött jag va när jag denna fredag! shitsan i pitsan haha vääärldens huvudvärk hade jag oxå.. men men jag gick upp strax innan tio å satte mig i soffan å kollade på tv, skilda världar ofc =) sen satt jag lite vid datan å strosade runt hemma tills lillsyrran kom hem vid ja vad kan d ha vart..? strax innan tre? vi chillade bara å åt lunch.. jag sa att jag redan hade ätit men d hade jag inte.. jag hoppade över den.. sry sis att jag inte sa som d va men..
Vid kvart över tre så gick vi till slussen.. halv bussen kom inte så vi fick vänta på nästa.. suck på 401:an!
väl i älta så fick jag skjuts upp till bommen för att jag pratade me coach en stund så alla hann jogga iväg. sprang 4km på 19:19.. haha bästa för denna säsong iaf! så jag va faktiskt nöjd fast såklart att den kan bli bättre, lr den SKA bli bättre..=)
sen på kvällen kom Chris hit å hade d mysigt<3 






see ya<3




LÖRDAG:

jag gick upp hyffsat tidigt eftersom att jag jobbade 10-19.. haha hade fjärilar i magen hela dagen! =P helt sjukt asså..
inte så mkt att skriva om på jobbet men jag kom hem vid typ halv åtta lr ngt sånt.. ingen hemma å jag sätter mig vid datan å kollar runt.. sen kom storasyrran hem å vi skulle ha myskväll mne den hann inte börja för än hon ska ut å käka me en kompis å jag blir själv hemma.. iofs så tycker jag om d men ändå.. kvart i nio gick jag ner å handlade ngt att äta.. d blev kött, sallad å baugette =) sjuuukt gott! å ja en cola oxå dock zero men men d är väl bra (not) riktig är godare men sånt är livet.. hihi

 åt samtidigt som jag kollade på ESC=P såklart att ryssland vann eftersom att konståkaren va me;) HAN är grym :)
de va väl min lördag i ganska korta drag ;)haha




see ya<3



GRATTIS MAMI PÅ MORSDAG! <3

SÖNDAG:
så nu kmr vi till dagens "händelser" hehe å d va inte mkt..;) jag gick upp vid tio å åt frukost me syrran.. vid halv elva gjorde hon sig klar för att åka till jobbet å jag gick ut å sprang.. men d va inte mkt till spring men jag joggade lite å så.. va dock bara ute en kvart men hade tvångstanke så.. sen badade jag å gick ner å handlade å pantade flaskor/burkar.. pratade lite me elli oxå.. hehe alltid kul=) men kunde inte stanna länge för jag va tvungen att sticka till jobbet.. jobbade 12-20 så där flög heela dagen förbi..
kom hem vid halv nio å kollade på parlamentet å va inne på datan å nu har klockan flugit iväg igen(!) så nu måste jag gå å lägga mig så jag orkar jobba å träna imorron=P
NATTI<3





see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0