torsdag=) lyckad från början till slutet!

heeellluuuu!
har inte orkat skriva ngt i veckan men men that's life.. Idag är d torsdag å d innebär att vi inte har nån träning.. så för två timmar sen så ringde min klocka men jag va såå trött så jag låg kvar till strax efter nio haha nu har jag precis badat å ska sätta mig i soffan å kolla på Skilda världar<3 hihi
Vid elva blir jag hämtade av Jenny å vi ska åka till årsta tror jag å hon ska hjälpa sin mormor å jag ska hjälpa henne me med hennes lilla bääbis=)
dags att bege sig till soffan;) TAKE CARE! <3



image107
jag å lilla baby sally<3





see ya<3






image108

lilla charmtroll =)

gårdagen va jätterolig.. en heldag me Jenny å Sally :) d får vi göra om snart!


see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

haha, skilda världar är bäst :D

2008-05-22 @ 18:14:41
URL: http://beaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0