Fredag =)

heej på er!
ja den här fredagen har inte blivit som jag hade tänkt..den började me att min kära systers alarm väckte mig före den väckte henne..d brukar vara så..suck! sen ringde mitt alarm vid åtta men tror ni att jag gick upp? nejnej, jag gick inte upp förän halv tio! va fan freddie! haha sen så tog jag min vanliga runda..men usch va trött jag va! :( när jag nääästan är hemma så står han där på lastkajen å ser hur pigg å glad ut som helst! haha men tur att jag gick på andra sidan gatan då iaf ;) (jag såg verkligen heeeemsk ut)
men iaf när jag kom hem så åt jag frukost å gjorde mig klar för att åka in till stan=) men så blev d ju inte.. storasyster va ute igår å kom hem för tidigt på morgonen så hon försov sig.. hon skulle möta farfar vid halv ett å hon gick upp kvart i tolv! =P så jag hjälpte henne att packa och sen åkte jag me henne till slussen för hon hade såå mkt grejer hihi
Nu har jag precis ätit lunch å har redan släppt d där me stan.. ingen shopping idag tyvärr! jag måste ju snart åka till träningen.. korta på fri bana är d som väntar första timmen iaf.. KÖR HÅRT TIGER! ;) =)

NJUT GOTT FOLKDET ÄR FREDAG!





see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0