kort å snabbt inlägg

ojoj dålig uppdatering! ja jag vet..skulle ju ha skrivit igår efter träningen men jag orkade verkligen inte.. men kan berätta lite kort om min tisdag.. jag va ju barnvakt=) d gick bra! trodde inte d när jag hade vart där i typ en halv timme, för då blev baby Sally ledsen..(hon är lite sjuk så då va hon extra gnällig) trodde att hon skulle sluta gråta men icke sa nicke.. guuud ett tag så verkligen gallskrek hon! =/ försökte lägga henne i sin säng så hon skulle somna men där ville hon verkligen INTE ligga hehe så jag la henne i hennes föräldrars säng, la mig bredvid henne tog min älskade mobil och satte på ett bildspel med musik.. och d funkade! tror ni inte att hon somnar! jo d va just d hon gjorde! :) hon sov i nästan en timme!
Sen lite kort om träningen.. första 3 timmars träningen för säsongen å den gick verkligen bra! jag gillar inte långa träningar men gud så bra d gick:) skönt! efter träningen va d dans.. fick låna Josses cykel så jag cyklade runt som en tok! haha JAG ÄLSKAR ATT CYKLA! =) va lite seg på dansen men d gick bra ändå.. kollade på House när jag kom hem:)


såå idag så va d 3 timmar igen.. gick inte lika bra som igår men d gick helt okej.. haha sista halvtimmen va ju rolig;) tyckte jag iaf men dom andra på banan kanske inte uppskattade de lika mkt att jag åkte runt som en raket hihi =)
efter träningen så hade vi fys å sen klockan nio så kollade jag på GREY'S! <3
nu ska jag hjälpa mami att städa lite eftersom att mina älskade systrar kmr hem inatt! :)
GODNATT!



sleepy<3 

baby Sally sover


<3

mina älskade systrar!






see ya<3

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, gulle dig :) Det vet jag! <3

2008-11-05 @ 23:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0