"mobilskoj"

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
kille

Vad står det i ditt femte sms?
snabba dig hem mongo! Puss

Vem ringde dig senast?
Steno

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
en jättegammal bild på mig, maddis, issa å amanda=P

Vilket språk är din mobil på?
svenska

Vad heter din ringsignal?
Seconhand serenade-fall for you
Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
Okej tack:) kvart över:) puss älskar dig , från lillsissan 

Vad står det i ditt sms längst ner och vem är det i från?
Skicka en siffra!
1.Om du vill snacka?
2.Om du vill kramas?
3.Om du vill Pussas?
4.Om du vill mysa?
5.Om du vill ha sex?
6.Om du vill bli min kk?
7.Om du vill ha mig?
Skicka vidare den här till dina vänner och se vad dom vill, så kanske du får en överaskning;)   , från jesper

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
How u doing? Vaken?   , från rejvish
Vem är din 13:e kontakt?
Annica

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
nej men hon är en väldigt rolig prick=)
Ogillar du nr 5?
haha nää

Har du varit i hop med nr 1?
nix d har jag inte..
Vad har din mobil för färg?
turkos och silver




see ya<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0