oj heej igen;)

tjoo!
nu va d ett tag sen man lämnade ett spår här.. har inte riktigt haft orken att skriva.. hehe ja men vad har då hänt.. i torsdags så tränade jag helt själv på isen.. hade egen morronträning ;) faaan va skönt d va! (hade iofs ont i halsen men hade vatten me mig ut till isen, som jag inte får i vanliga fall) gjorde lite steg å hoppade å körde program.. haha d är alltid jobbigt att åka långa men speciellt på morronen=P hihi men d gick helt okej..=) efter träningen så åkte jag hem å städade för vid två så åkte jag å mötte MAMMA vid centralen =) hon kom hem från USA me både d ena å d andra! haha guuuuuuuud va mkt grejer å ändå har vi inte fått sett hälften! haha
träningen på kvällen gick d inte så bra..=( å på fredagen så mådde jag inte bra alls så va hemma från träningen.. tog d lugnt, kollade på tv, sov.. ja d man brukar göra när man är hemma å inte mår bra..Martina kom hem på dagen oxå=)
I lördags så hade jag, tussen, emy, josse å Y3 träning på morgonen (9-9.45) å sen hjälpte vi till me tävlingen som vi hade.. träningen gick sådär, mådde kanske inte såå bra.. åkte korta 3ggr å halsen brände som bara den men snaart är d SM så KÖR BARA! juste pratade me Chris på bussen till älta där på morgonen vilket inte slutade så kul.. JAG ÄLSKAR DIG! KAN DU INTE BARA FATTA D?! va som än har hänt, vad vi än har gjort så ÄLSKAR JAG DIG!  men aja jag vet inte hur d kmr att sluta.. kanske har d redan slutat? nä så tänker jag inte tänka för när du kmr hem (vilket är snaaart) så ska jag prata me dig!
Som sagt så hjälpte jag till i ishallen hela dagen.. lr vi kom väl därifrån vid sex tiden.. jag å sophie åkte me bella å gabbi till centralen å hjälpte dom att hitta till tåget;) haha faan va roligt vi hade! FLUUM!
när jag kom hem så kollade jag på Stjärnor på is:) satt å messade me bella under heeela programmet haha uppdaterade dom efter varje åk typ ;P
Igår (söndags) så va d morgonträning igen.. martina va där å tittade oxå.. de gick väl helt okej å efter träningen så åkte jag hem å slappade.. mamma va hemma oxå=) jag satt en stund vid datan men sen va jag trött så jag la mig i martinas säng å lyssnade på musik å sen somnade jag.. sov i nästan 2 timmar! guuud va skönt d va! sen fixade vi middag å hade d riktigt mysigt, mamma å jag:) kollade på Wallander gjorde vi oxå.. lillsissan kom hem senare..
sen till sist idag.. MÅNDAG, va bara jättetrött när jag vaknade å ont i huvudet hade jag oxå.. gick upp först, gick in i mammas rum å såg att hon va kvar. hon mådde inge bra så hon skulle va hemma från jobbet. jag la mig bredvid henne så sov vi nån timme till:) skööööööönt!
vid kvart i tolv gick jag ut på min runda, men vilket snöoväder d va! shit, jag såg ut som en snöögubbe! tur att skulle hem sen så jag kunde värma mig å byta om:) jag å mamma fixade lunch å sen åkte jag in till stan där jag mötte min syster=) vi gick runt å letade efter en mössa till henne men hon väntar me den.. ett par fingervantar å ett par benvärmare fick följa me mig hem:) vid plattan träffade vi Amanda så stannade där å pratade en stund=)  btw så träffade jag Isabelle å jeanette i lördags på väg till centrum! kul att se er igen! =)
sen när jag kom hem så åkte jag till träningen typ direkt, bussen va inställd oxå! SUCK på 401:an! på bussen träffade jag en vän jag inte sett på länge.. long time no see! so nice to meet you =)
träningen idag gick ganska bra:) ramlade innan jag skulle hoppa ögel(!) å körde knät rakt in i vaden så har fortfarande ont! aja that's life;) körde fys efter träningen å på nerjoggningen va jag tvungen att ha en reflexväst på mig=P precis som om inte jag syns utan en sån;) haha jag å puff åkte buss hem tillsammans, vi satt å messade med varan! haha roligt!

22.00 PB! =)


BELLA<3
Bella på tåget i lördags<3 *skrattattack*

snööö
såhär mkt snö va d på gården idag :) myyys!

snöskor
mina nya skor från USA plus massa snö:)


idag är d 1 månad kvar till julafton btw!







see ya<3

Kommentarer
Postat av: memory lane

den där bänken har jag ett minne av från min oerhört lyckade födelsedag :o

2008-12-04 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0