WH

heej alla!
väärsta långa inlägget jag skrev igår hihi mne d blir så när man inte har skrivit på ett tag.. idag kmr d inte bli såå lång alls.. : ) de har liksom inte hänt så mkt idag.. jag å mamma va hemma idag på dan, hann inte göra så mkt.. mådde inte jättebra på morgonen men körde lite styrka å sen pratade jag lite me mamma.. gjorde mig klar för att åka till träningen, åt lunch.. träningen gick väl helt okej..? fick dock ingen paus på 3 h men men d gick ju iaf.. =)  men d resulterade att jag va sååå trött i början av dansen men d gick ju oxå över efter ett tag =) woho! måste bara säga att EMY va såå söt på dansen! klart bäst! 
Gick hemifrån halv två å kom hem vid kvart i nio, lång dag idag! kollade på House 21! :) bra som vanligt.. mne nu ska jag nog avsluta för idag!
GODNATT!

tiger elefanten







see ya<3

Kommentarer
Postat av: Bea

TAAAACK for alla fina presenter, ni anar inte hur glad jag blev. NI AR BAST. Saknar och ALSKAR ER !!

2008-11-26 @ 17:33:58
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0