100 frågor till felicia

Här kmr en lista på 100 frågor som Felicia ville att jag skulle göra.. :)


1. Tre namn jag lyssnar till:
Freddie, Fredrica(ibland=P) & Tiger

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

min vinnarinstinkt..?

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

att jag småäter ibland!

4. Detta är jag rädd för:

att bli sårad

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

min favvomusik, is, dom jag älskar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

såra dom som jag tycker om? klart att d har hänt men..

7. Detta tycker jag om att göra:

lyssna på musik, sjunga till om ingen hör:) va me dom jag tycker om såklart

8. Detta vill jag göra just nu:

så lite som möjligt haha men måste tyvärr städa =P

9. Bästa känslan:

att va på isen å bara va stolt för att man har gjort sitt bästa & hela publiken skriker så man får gåshund på hela kroppen.. den känslan är oövervinnerlig!

10. Värsta känslan:

att va ensam, ledsen och sårad

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

ja du.. några som övervinner min dåliga! haha (bra där felicia)
12. Är jag kär just nu?

ja d måste jag erkänna att jag är.. på gott å ont

13. Jag vill gifta mig...

Någon gång... kanske..

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

bada me delfiner, uppfylla min å tussens dröm(!) och bilda familj såklart:)

15. Min käraste ägodel:

mina kära skridskor, mobilen (mina bilder och min musik!)

16. Något jag vill ha i present:

dig

17. Detta har jag på mig just nu:

mjukisbyxor och en stor T-shirt

18. Favoritkläder:

hmm d är svårt, men inget är så skönt som mjukisar, men festkläder är oxå trevligt

19. Favoritdjur:

TIGER

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

många olika..

21. Favoritlåtar just nu:

fall for you & a lonely september

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

ja du jag tyckte väl att idrotten va rolig & matte va tråkigt för jag är sämst i d..;)

23. Stjärntecken:

vattuman

24. En bok jag älskar:

Eldens hemlighet

25. En film jag älskar:

Troja

26. Tv-program jag gillar:

Grey's, House, Prison Break!

27. Favoritdoft:

Gucci rush

28. Detta äter jag gärna:

ja inget just nu..

29. Dricker helst:

Vatten

30. Favoritgodis:

jadu.. finns en del som jag kan äta

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

U S A ! !

32. Färg på mina ögon:

blå

33. Min längd:

176

34. Jag tror på:

mig själv ibland

35. Jag spelar:

musik från datan haha

36. Person jag beundrar:

min coach

37. Så här bor jag:

en lägenhet på söder

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

orka räkna?

39. Det här tänder mig:

hur tänker du nu?

40. Det här gör mig avtänd:

fortfarande hur tänker du nu? ;) haha

41. Favoritfärg:

röd å svart nä men har många

42. Favoritcitat:

"Stultum est timere quod vitare non potes"

43. En hemlighet jag vet:

jag vet många...

44. Bästa present jag fått:

oj den va svår

45. Senast köpta skiva:

va såå länge sen så jag kmr inte ihåg.. laddar ner musik vettu;)

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina ögon kanske

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

d syns!

48. Udda förmåga/egenskap:

kan näästan få min axel ur led haha

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En tiger

50. Vad lyssnar du på just nu?

It's all coming back to me now- celine dion (förvånad? haha)

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

jag ska städa här hemma å träna får se om jag hinner me ngt mer;)

52. Var är dina föräldrar födda?

Schweden

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

don't know

54. Vilken är din favoritrestaurang?

planet hollywood =D

55. När badade du i en pool senast?

somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

vet inte

57. Hur många barn vill du ha?

minst 2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

hårdrock, verkligen hårdhårdrock!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

nix d har jag inte

60. Vad har du för TV-kanaler?

Massor, för många

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja,

62. Har du busringt någon gång?

Ja

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

nej men skulle kunna göra d=)

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

USA

66. Har du en egen trädgård?

nix

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

d beror på..

68. Kan du alla orden i nationalsången?

tror d:)

69. Badkar eller duschkabin?

badkar!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

PS. Jag älskar dig!

71. Favoritpizza?

hmm

72. Chips eller popcorn?

popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du?

inget!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Va?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej,

76. Apelsin- eller äppeljuice?

äpple!

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

lillsissan å mami, indiskt

78. Favoritchoklad?

Marabou kanske

79. När röstade du senast?

när d va val sist

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Länge länge sedan...

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

JAPP!

82. Är du bra på matlagning?

jaa d tycker jag

83. Klarar du att tanka själv?

En bil eller? I så fall nää lr jo kanske

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Aldrig

85. Pepsi eller Coca Cola?

coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

på disney, om d nu räknas

87. Vad var det senaste du handlade?

hmm..

88. Har du kräkts offentligt?

Ja

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

kärlek övervinner allt? bullshit så pengarna tack!

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja.

91. Har du ringt något betalnummer?

Nej

92. Kan man vara vän med sitt ex?

hahaha jaa

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

vet inte d va länge sen men d va nog isabelle

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

jag kmr inte ihåg

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

inget alls

96. Vad har du i din väska?

Allt möjligt verkligen!

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

lyssnar på musik

98. Vad är du tacksam för idag?

Att jag lever

99. Var hittade du den här listan?

felicias blogg :P

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:

Tussen, Bejsan och Flisan!





see ya<3


Kommentarer
Postat av: Bea

hej sweetheart :) då ska jag ta och göra listan

älskar dig

2008-10-30 @ 14:58:54
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0