all by myself

heej där ute!

skulle skrivit igår kväll men d blev inte så=P men jag gjorde inte så mkt nämnbart igår iaf haha ;) poppade musik mest! hehe innan när jag å puff skulle åka från ishallen så pratade jag me coach lite.. hon vet att jag är ensam hemma haha hon är allt bra rolig! :) men iaf nog om d.. jag åkte buss hem me puff, vi snackade om allt mellan himmel å jord som vi brukar göra när vi åker buss:) innan jag gick hem så handlade jag på hemmis.. väl hemma så satte jag på musik (ganska högt, för att dölja denna eviga tystnad) å så gjorde jag inte mkt annat.. sprang runt å sjöng å sen fixade jag middag=) klockan nio va d dags att dra sig till soffan å kolla på House=) riktigt bra avsnitt! efter House så blev d att jag satte mig en stund vid datan igen, lyssnade på musik å msnade me folk=) jag ringde till Chris som typ hade somnat men jag lyckades hålla honom vaken i typ 20 min=) hihi kul att höra din röst!


Men idag så fick jag igen för att jag hade hållit honom vaken=P han ringde mig vid halv sju! Freddie va verkligen INTE vaken vid den tiden haha han ringde ju verkligen baara för att jävlas:) hihi men d gjorde inget.. snackade i typ 1 min men d höll på att räcka för att jag inte skulle kunna somna om! fick lov att öppna fönstret å sen kunde jag somna om.. gick upp vid tio sen å har inte gjort så mkt sen dess.. msnat lite å lyssnat på musik men ska nog försöka röja lite här hemma efter gårdagen haha
får se om jag slänger iväg ett inlägg senare! =)




baby sally and me<3 
kom på att jag inte har skrivit lr lagt upp nån bild från när jag va barnvakt förrförra måndagen! här är iaf en bild på baby Sally och mig =)





see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0