frajdaiij!

haha ja nu är d fredag å liksom fan sitter man här vid datan som en annan mupp! tragiskt kanske men nu är d så iaf.. har inte skrivit på ett par dagar nu men har väl inte hänt så mkt roligt som man måste nämna.. början av veckan gick d väl inte så bra, tisdag va sääääämst! faan va träningen gick dåligt då..gud va jag skämdes över mig men inte fan gjorde jag ngt åt d! usch!  onsdagens träning gick mkt bättre:) åkte på fri bana, gick väl ganska bra å sen resten av träningen va bara väldigt rolig=) speciellt när mna hade ett fan på läktaren i slutet av träningen;) haha
sen gick d nerför igåår och idag.. inge bra på isen alls.. vad hände me all den här glädjen?? den bara försvann.. idag va inte min älskade TUSS  på träningen så d söööööög! inte ens Erik va där liksom..
men nu är d helg.. som om d skulle göra saken bättre.. jag sitter här själv vid datan medans mami å lillsyrran sitter å planerar va dom ska ha me sig när dom åker utomlands nästa vecka..(dock till olika länder men iaf) bigsis är redan i Italien och lillsissan kmr nästa vecka.. mamma å pappa åker utomlands oxå å själv är jag hemma ensam, alla bara sticker.. är bara ensam i typ 3 dagar men iaf! är ganska skönt att va hemma själv men d är själva grejen, d är ALLTID JAG! men d är bara att gilla läget tyvärr..
men snart kmr ju min styvmamma hem så d ska bliiii såååååå KUL! önskade att alla ni kunde kma hem men men.. MISS U!  <3

nä d får räcka för ikväll.. kanske skriver imorron:)


KOM HEM!   KOM HEM! <3 behöver er här!










see ya<3

Kommentarer
Postat av: felicia

nej men guuud freddie vilken bild!

asful juh, hur fan ser man ut?!

kram saknar dej <333

2008-10-25 @ 02:12:41
URL: http://feliciaaslife.blogg.se/
Postat av: Bea

ååh kommer ihåg den där kvällen :P hahaha

Wish I could go with her...MISS YOU!



Åh jag vet inte de är skit svårt.

I california ska jag få träna med världseliten, föroppningsvis Mao asada...och sen ska jag ha koreografi och sånt.

<3

2008-10-25 @ 02:14:20
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Step Mom

Miss you so much!!!!!!

Skicka en "onskelista" till mig sa vet jag vad jag ska ha med mig nar jag kommer "hem" :-)

2008-10-25 @ 20:13:23
Postat av: Freddie

MISS U LIKE CRAZY!<3



yes box ska skicka iväg en liiiten lista in kort! :) snart är DU här!! <3

2008-10-25 @ 23:16:11
URL: http://freddisen.blogg.se/
Postat av: Step Mom

Skicka en laaaaaaaang lista du :-)

Snart ar jag i Stockholm...ska bli sa himla kul att fa se dig igen...o resten av familjen!!!!

2008-10-26 @ 14:32:36
Postat av: Step Mom

nej freddie den ar asful:p

SAKNAR DEJ MER<3

2008-10-26 @ 18:03:14
Postat av: Freddie

nej inte alls!=P

så jävla söta<3

2008-10-26 @ 19:24:12
URL: http://freddisen.blogg.se/
Postat av: Bea

ja, haha godiskriget, minnen <3

Love u, hoppas vi ses snart !

2008-10-26 @ 20:49:56
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0