fri bana

God kväll gott folk!
haha jag hann inte skriva ett till inlägg före träningen.. d va mkt som jag skulle ha gjort innan träningen men d blev inte av bara=P hihi tänkte diska så jag skulle slippa d nu när jag kom hem men tappade bara upp diskvatten men kom inte längre=P haha!
jag träffade sophie på bussen idag på väg till träningen och sen vid henriksdal så kom emy på oxå.. emy hade glömt d mesta inför dagens träning hihi SÖT!
Idag så åkte vi på fri bana inför helgens LM, å jag började=P missade kombinationen men annars tyckte jag att d va ganska bra, jag försökte att ha fart å så=) coach klagade på pirruetterna så får träna på dom...
efter träningen så fick jag skjuts hem! haha såå snällt att kma till hallen baara för att skjutsa mig hem:) thanks! jätteskönt! kom hem vid sju å jag satte mig typ vid datan d första jag gjorde, satte på musik! att d är mörkt i lägenheten gör inte så mkt men att d är tyst är bara såå trist! men nu är d liv i luckan! :)

Nu borde jag städa, diska och äta middag så jag hinner klart me allt innan GREY'S börjar! har iofs mer än en timme på mig men jag fastnar ganska lätt här vid datan, kan sitta å sjunga till min älskade musik hur länge som helst! <3 haha




SAKNAR MIN BÄBIS! KMR Å HÄLSAR PÅ DIG SNART!<3





see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0