hämden ÄR ljuv..

heej alla gullungar där ute!
ja ni kan då aldrig gissa hur min dag började.. mamma kom in vid kvart i nio(!) å ja jag vet faktiskt riktigt inte varför hon kom in , hon berättade att hon inte hade orkat gå upp tidigare för att gå på spinningen.. mkt viktig information för mig tyckte hon iaf! haha men jag somnade ju om eftersom att mitt alarm skulle ringa vid halv tio.. men tror ni inte att Chris ringer 09:29! asså HUR lyckas människan alltid väcka mig?! men han tyckte ju d va hur kul som helst haha men men nu är jag ju uppe och vaken så ska gå å göra iordning lite gröt till mig själv=) skriver kanske senare!







see ya<3

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Tack freddie :D <3<3 saknar dig med!

2008-10-31 @ 12:10:30
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Step mom

Snart kommer jag :-)

2008-10-31 @ 18:15:02
Postat av: Freddie

YAY! jag lääääääääängtar såå! =)

2008-10-31 @ 20:03:30
URL: http://freddisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0