monday..

Shudilulu!

Så va d måndag igen å vääldigt dålig update ihelgen men jag har inte gjort speciellt mkt alls.. jag å paulina har verkligen sovit ut! haha helt sjukt va vi har sovit länge, både lördag å söndag..=P men ganska skönt..
Kanske ska börja me i fredags efter träningen (vilken gick ganska bra å kul som fan va d att stå på isen igen!) så jobbade jag i fiket i ishallen.. trodde d skulle bli långtråkigt men jag fick sällskap så d va kul.. Först va Wille där å sen kom lille Richard, 6år och busade.. efter lite mer än en timme så gick Wille men R va kvar tills jag stängde.. haha rolig prick d där ;)  klockan 21 åkte jag hem till mina kära systrar.. gjorde inget speciellt, snackade lite å fixade men vid elva ungefär kollade jag & lillsissan på "PS. I love you!" den va bra men kanske inte lika bra som boken.. grät ungefär 4-5 ggr..</3
efter filmen så flummade jag å sissan framför datan.. haha galet kul hade vi! (SOM VANLIGT!) klockan blev efter tre innan vi hittade till sängen hihih tuur att man hade sovmorgon;)

nä nu måste jag göra mig klar, för jag ska möta Jenny å co vid gullmars om mindre än en timme! =) ska va barnvakt åt lilla baby Sally idag innan träningen:) ska bli kul! får skriva om helgen ikväll lr imorron..


HAVE A NICE DAY!


haha =P







see ya<3

Kommentarer
Postat av: wuss

jag vet . men det är svårt. jag vte jag har många goda vänner att vända mig till :D <3<3

2008-10-20 @ 20:18:34
URL: http://missjw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0