saknar

hej allihopa!
så va d ny vecka igen haha gud va veckorna springer iväg! snart är d jul;) haha d kmr säkert gå hur fort som helst.. men iaf idag så åkte min älskade lillasyster till Italia.. hon ska hälsa på våran älskade storasyster å sen ska hon åka vidare till sin bästa kompis rebe:)  imorgon åker mamma och pappa till slovakien så jag blir lämnad här i Svergie själv.. kanske kan bli ganska skönt men jag SAKNAR MIN SYSTRAR! fast dom är sjukt jobbiga ibland så är d jobbit när dom inte är här hos mig..
Idag har jag inte gjort så mkt, tränat å fixat lite hemma.. å nu ska jag snart åka till ishallen å träna:) hoppas d går bra för ihelgen är d LM som väntar! <3
juste btw guuud va jag blev arg i helgen! asså jag tycker bara att d är såå jävla dålig stil, trist att ni gör så.. d sårar Tussen mer än va ni tror.. å d värsta är att hon säger inget! jag blir mer sur än va hon blir, kanske för att hon har gett upp, hon vet hur d är.. men d ska inte va så.. aja nu är d som är d är.. inget att älta fram å tillbaka, done!



älskade du<3 jag & lillsissan<3

systrar framför ALLT! <3    haha svårt att hitta en bild där vi båda blev bra så d blev den där flummiga bilden! ;)  ÄLSKAR DIG! <3






see ya<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0